شبکه رسانه تصویری یکپارچه فرودگاهی

با افزایش ارتباطات جهانی، فرودگاه شهرهای بزرگ به یکی از شلوغ ترین نقاط این شهرها تبدیل شده اند و روزانه تعداد زیادی از مردم با ملیت های مختلف در آن رفت و آمد می کنند. پیش بینی می شود تا با واکسیناسیون سراسری این حجم از رفت و آمد گسترش پیدا کرده و فرودگاه ها به مکان های شلوغ تری نیز تبدیل شوند. این موضوع امکانات متعددی را برای مصارف تبلیغاتی در اختیار برندهای مختلف قرار داده است و به همین دلیل مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج در فرودگاه کاربرد بالایی پیدا کرده است. در این مقاله چند نمونه از امکاناتی را که استفاده از دستگاه مانیتور صنعتی در فرودگاه ایجاد می کند، با هم بررسی می کنیم.

با بهترین کاربردهای مانیتور صنعتی در فرودگاه بیشتر آشنا شوید

سفر را برای افراد لذت بخش تر کنید

مطابق با تحقیقات انجام شده، درصد بالایی از مراجعه کنندگان به فرودگاه به دلیل ترس از پرواز دچار استرس هستند. همچنین بسیاری از مسافران به دلیل قرار گرفتن در محیط شلوغ فرودگاه آرامش خود را از دست داده و منتظر ماندن برای سوار شدن به هواپیما برایشان سخت است. درست است که مانیتور صنعتی تبلیغاتی برای کاهش شلوغی کاربرد ندارد، اما می توان از پتانسیل های آن برای آرامش بخشیدن به مسافران استفاده کرد. به عنوان مثال می توان تصاویری جذاب از طبیعت یا تصاویر سرگرم کننده را بر روی آن نمایش داد.

مناسب برای راهنمایی مسافران

فرودگاه وسعت زیادی دارد و از بخش های مختلفی تشکیل شده است. به طوری که ممکن است مسافران در پیدا کردن گیت های تحویل چمدان یا سکوی سوار شدن به هواپیما دچار سردرگمی شوند. نمایشگر صنعتی در این مورد هم می تواند کارایی بالایی داشته باشد و به برقراری نظم در فرودگاه کمک زیادی کند. شما می توانید به جای استفاده از تابلوهای تبلیغاتی سنتی و ثابت، بخش های مختلف فرودگاه را بر روی یک مانیتور صنعتی با کیفیت بالا نمایش دهید. با توجه به داینامیک بودن نمایش تصاویر بر روی این دستگاه ها، می توانید بر روی هر مانیتور تمام اطلاعات مورد نیاز مسافران برای دسترسی به بخش مورد نظرشان را نمایش دهید. دستگاه مانیتور صنعتی تصاویر را روشن تر و خواناتر از تابلوهای معمولی نمایش می دهد و کاربرد به مراتب بهتری دارد.

با بهترین کاربردهای مانیتور صنعتی در فرودگاه بیشتر آشنا شوید

امکان تبلیغات در سرتاسر محیط فرودگاه

یکی از رایج ترین کاربردهای نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج در هر محیطی، استفاده تبلیغاتی است. به خصوص در فرودگاه تبلیغات اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که اکثر قریب به اتفاق مراجعین به فرودگاه توریست ها یا کسانی هستند که برای مسافرت بین شهری به آنجا مراجعه کرده اند و ممکن است تا قصد خرید سوغاتی برای دوستان و اعضای خانواده شان داشته باشند! پس برندهای مختلف با استفاده از مانیتور صنعتی بزرگ می توانند مسافران را به خرید محصولاتشان ترغیب کرده و کسب و کار خود را گسترش دهند. فرودگاه یک فضای وسیع را برای نصب انواع مانیتور صنعتی به صورت افقی و عمودی فراهم آورده که می توان در گوشه گوشه آن این دستگاه را نصب کرد.

نمایش اطلاعات پرواز

بسیاری از افراد در هنگام مراجعه به فرودگاه برای مشاهده اطلاعات پرواز بر روی تابلوهای بزرگ و بدون کیفیت دچار مشکل می شوند. تابلوهای رایجی که در فرودگاه ها استفاده می شود هم زاویه دید کمی دارند و هم وضوح تصویر آنها پایین است. به طوری که مسافران باید حتماً در مسیر مستقیم و نزدیک به تابلو قرار بگیرند تا بتوانند اطلاعات پرواز را به طور کامل مشاهده کنند. حال تصور کنید که فرودگاه شلوغ هم باشد و در مقابل تابلو ازدحام ایجاد شده باشد! استفاده از مانیتور صنعتی بزرگ یا تلویزیون بزرگ صنعتی برای این منظور می تواند تمامی این مشکلات را حل کند. این دستگاه ها معمولاً دارای زاویه دید گسترده 178 درجه ای هستند و اطلاعات در حال نمایش بر روی آنها در تمام زوایا قابل مشاهده است. همچنین این دستگاه ها از رزولوشن های 4K و Full HD برخوردارند و اطلاعات را کاملاً خوانا و واضح نمایش می دهند. به این ترتیب نیازی نیست تا حتماً در مقابل نمایشگر قرار داشته باشید و حتی از فاصله دور هم می توانید اطلاعات پرواز خود را دریافت کنید.

این موارد تنها جزئی از کاربردهای دستگاه مانیتور صنعتی در فرودگاه بود. اگر شما هم می خواهید تا با خرید مانیتور صنعتی کسب و کار خود را در فرودگاه یا در دیگر مکان های عمومی تبلیغ کنید،

گروه هوانوردی صبا تلاش خواهد کرد تا بالاترین ارزش افزوده برای همکاران، ذینفعان ، کاربران خود در صنعت هوانوردی از طریق توسعه و هوشمند سازی بازارهای هوانوردی داخلی و خارجی و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن عملیاتی تحقق یافته و با ارائه برترین خدمات هوانوردی به کاربران خود شعار "مدرن و هوشمند در هوانوردی تجارت کنید" را تحقق بخشیم. اعتماد ما به کارکنان خود به عنوان ارزشمندترین دارایی مجموعه بوده و شبکه اجرایی مرکز خدمات هوانوردی صبا را در ایجاد رضایت مجموعه های هوانوردی و کاربران سرآمدی میان شرکتهای فناوری در زمینه هوانوردی کشور یاری نموده است و با بهبود مستمر برای فعالیتهای خود در صنعت هوانوردی بر اساس استاندارد های جهانی را سرلوحه امور خود قرار داده ایم.ما در تلاش هستیم بهترین خدمات را به شرکتهای هواپیمایی ،مجموعه های هوانوردی ، فرودگاهها و مراکز آموزشی هوانوردی ارائه نماییم

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و یا دریافت خدمات به صورت تلفنی از طریق مسیر های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید. 

ارتباط با پشتیبانی گروه هوانوردی صبا

آدرس:  
ایران -تهران -شهرک اکباتان فاز یک خیابان شهید نفیسی ساختمان صبا طبقه چهار واحد هشت
تلفن:   2191011132(98)+
موبایل:   9938504687(98)+
ایمیل:   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 


چاپ   ایمیل