سرمایه گذاری در استارت آپ هوانوردی

اگر به دنبال جذب سرمایه بر روی ایده های نو در زمینه هوانوردی می‌باشید و یا ایده های بسیاری مدت هاست ذهنتان را به خود مشغول ساخته است اما نمیدانید از کجا شروع کنید و چگونه آنها را پیاده سازی کنید بهتر است این متن را تا انتها دنبال کنید و با ما همراه باشید ما بهترین راهها را برای شما ارائه میدهیم.

یک ایده متفاوت و خلاق می تواند شما را به یکی از میلیارد های جهان برساند. میلیاردرهایی مانند استیو جابز با یک ایده ساده شروع کردند. ایده خود را به نحوی متفاوت برای سرمایه داران ارائه دادند و علاقه آن ها را جذب کردند. پول از سرمایه داران، ایده از نخبگان و خلاقان. با همین مشارکت توانستند بالا ترین سود را در سال ۲۰۱۳ به اندازه ۱۵۹ میلیارد و ۹۷۰ میلیون دلار بدست آورند.  در حال حاضر حدود ۵ الی ۷.۲ میلیون نفر در ایالت متحده آمریکا به عنوان سرمایه گذاران معتبر شناخته شده اند.  این تعداد که کمتر از یک درصد جمعیت آمریکا را تشکیل می دهند، قشر ثروتمند این کشور محسوب می شوند. نکته قابل تامل این است که حقوق و درآمد آن ها بیش از ۲۰۰ هزار دلار در سال و ارزش خالص کار آن ها بیش از یک میلیون دلار است. 

برای مشارکت در طرح های خلاقانه در زمینه هوانوردی و اجرای آنها روندی مشترک در سرمایه گذاری وجود دارد که نمونه کارهای افراد با ایده های تازه را راه اندازی می کنند، به اصطلاح به این افراد «فرشتگان سرمایه گذاری» می گویند.  به عبارت دیگر در کشورهای پیشرفته افرادی هستند که برای حمایت از استارت آپ ها  پا پیش می گذارند و در ایده جدید سرمایه گذاری می کنند. 

هاروارد در یکی از گزارشات اخیر خود نوشت:«احتمال موفقیت و زنده ماندن شرکت هایی که توسط فرشتگان سرمایه گذار به فعالیت می رسند در بازار بیشتر از شرکت های مستقل است. به این دلیل بخاطر ریسک بالای سرمایه گذاری کمتر از ۱۰ درصد ایده ها در این مدل از سرمایه گذاری مشمول دریافت حمایت می شود. افرادی که تصمیم به مشارکت مالی در این گونه طرح ها را دارند، در صورتی این مشارکت را قبول می کنند که پول و سرمایه ای که آن ها در این کار گذاشتند در کمتر از ۵ سال تبدیل به چند برابر شود.» هی لو در گزارشی مطرح کرد:«فرشتگان سرمایه گذاران اغلب از استارت آپ هایی در حوزه اینترنت( ۳۷.۴ درصد )، سلامت و بهداشت(۲۳.۵ درصد)، موبایل و تلفن( ۱۰.۴ درصد)، انرژی و برق ( ۴.۳ درصد)، الکترونیک (۴.۳ درصد)، محصولات مصرفی(۳.۵ درصد ) و بقیه صنایع (۱۶.۵ درصد ) حمایت می کنند.»
استارات آپ یا شرکت نوپا فعال در زمینه هوانوردی به معنای شروع یک کسب و کار جدید در صنعت هوانوردی میباشد که عموما حول تکنولوژی این صنعت تعریف‌‌ می‌گردد. استارت آپ‌ها از فن آوری‌ها و تکنولوژی های نوین تشکیل‌‌ می‌شود و پتانسیل رشد بالایی را خواهند داشت.
سرویس های جدید و نوپا با استفاده از ابزارهایی نظیر وب، موبایل، اینترنت و ... در مدت کوتاهی موفق شده‌اند شکل جدیدی به سبک زندگی انسان در زمینه صنعت هوانوردی بدهند و کار انسان را سفر و پرواز و خدمات فرودگاهی سهولت بخشند.ما در تلاش هستیم با سرمایه گذاری در این پروژه ها بهترین و مدرن ترین ساختار خدمت رسانی در هوانوردی را تسهیل و مدرنیته نماییم


چگونگی راه اندازی استارت آپ

تعداد استارت آپ هایی که شروع به فعالیت‌‌ می‌کنند زیاد است اما همه آنها در نهایت موفق‌‌ نمی‌شوند ایده خود را به طور کامل پیاده سازی کنند. علت شکست بسیاری از استارت آپ ها‌‌ می‌تواند به دلیل ضعف در تحلیل، مدیریت و پیاده سازی یک پروژه باشد.
یک استارت آپ موفق نباید صرفا برای برهه زمانی خاصی طراحی شود، بلکه باید در هنگام طراحی ظرفیت گسترش و مقیاس پذیری بالا را در آن در نظر گرفت.

مرکز سرمایه گذاری گروه هوانوردی صبا به عنوان یکی از فرشتگان سرمایه گذاری و مجموعه‌ای که تجربه ایجاد،اجرا و پیاده سازی استارت اپ های گوناگون در زمینه هوانوردی را در ایران و خارج از ایران داشته است ، به دو صورت اقدام به فعالیت در حوزه استارت آپ‌‌ می‌کند:

  1. این شرکت با همکاری تیمی از جوانان متخصص ، حرفه‌ای و خلاق آماده ارائه ایده های گوناگونی در زمینه استارت اپ برای سرمایه گذاران میباشد و از طریق مشاوره و سرمایه گذاری با این افراد آماده همکاری میباشد.
  2. گروه سرمایه گذاری گروه هوانوردی صبا برای حمایت از پیشرفت در عرصه علم و تکنولوژی در صنعت هوانوردی آماده دریافت ایده های استارت آپی افراد مختلف میباشد و با توجه به دانشی که در این حوزه دارد، قادر به اداره و اجرایی سازی ایده های خلاقانه افراد میباشد و از این طریق اقدام به همکاری‌‌ می‌کند.

شما می توانید از روش های بالا برای پیاده سازی اید های خود که برای کمک به صنعت هوانوردی طراحی نموده اید استفاده نماید و ما تا اجرای کار با تمام توان همراه شما هستیم و در تلاش هستیم بهترین امکانات را برای شما فراهم نماییم.

گروه هوانوردی صبا تلاش خواهد کرد تا بالاترین ارزش افزوده برای همکاران، ذینفعان ، کاربران خود در صنعت هوانوردی از طریق توسعه و هوشمند سازی بازارهای هوانوردی داخلی و خارجی و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن عملیاتی تحقق یافته و با ارائه برترین خدمات هوانوردی به کاربران خود شعار "مدرن و هوشمند در هوانوردی تجارت کنید" را تحقق بخشیم. اعتماد ما به کارکنان خود به عنوان ارزشمندترین دارایی مجموعه بوده و شبکه اجرایی مرکز خدمات هوانوردی صبا را در ایجاد رضایت مجموعه های هوانوردی و کاربران سرآمدی میان شرکتهای فناوری در زمینه هوانوردی کشور یاری نموده است و با بهبود مستمر برای فعالیتهای خود در صنعت هوانوردی بر اساس استاندارد های جهانی را سرلوحه امور خود قرار داده ایم.ما در تلاش هستیم بهترین خدمات را به شرکتهای هواپیمایی ،مجموعه های هوانوردی ، فرودگاهها و مراکز آموزشی هوانوردی ارائه نماییم

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و یا دریافت خدمات به صورت تلفنی از طریق مسیر های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید. 

ارتباط با پشتیبانی گروه هوانوردی صبا

آدرس:  
ایران -تهران -شهرک اکباتان فاز یک خیابان شهید نفیسی ساختمان صبا طبقه چهار واحد هشت
تلفن:   2191011132(98)+
موبایل:   9938504687(98)+
ایمیل:   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 


چاپ   ایمیل